Jan 11, 2012

Its my day...11/01

Alhamdullilah.. hari ini aku melangkah ke usia 34 tahun... Syukur sangat kerana Allah memanjangkan usiaku hingga boleh aku bernafas hingga ke hari ini.

Hari ini banyak sekali wish kat FB aku... Terima kasih sesangat kat semua kawan2x yang sudi wish kat aku... Sangat2x terharu and happy sesangat.

Walaupun di awal pagi nie aku memang stress giler bila terpaksa menempuh jem yg sangat panjang masa nak keluar pergi keje. Sejam stuck kat depan taman perumahan aku tue tak blh bergerak... Tak pernah jadi plak cam nie tahun lepas... adakah penduduk kat taman tue dah bertambah atau jalan yg semakin sempit?? hmmm.. tak tau nak jawab ler..

Tahap stress aku tue makin memuncak bila sampai lewat kat opis.. mana tak nyer kena tempuh jem kat Sg. Ramal plak.. huhu.. nasib badan... rasa cam nak patah balik rumah jer.. tp aku gagahkan juga pegi keje.. Alhamdullilah.. hati berbunga gembira dan episod duka terbang melayang bila tengok wall FB penuh ngan wish dari kawan2x... suka sangatttttt...

Memang ler kat FB tue dah tercatit tarikh besday setiap orang tp kalu org tak nak wish ada tak de gak kan??? hahah... apapun aku happy sesangat hari nie.. eh... dpt adiah gak tau walaupun dah 34... lagi bertambah suka...


Hadiah pertama yg aku dapat dari anak dara aku si Nis@kakak... Memang tak sangka ler plak tahun nie dia nak bagi adiah. Selalunya dia lukis kad besday jer. Ayat dia semalam, "Mama nie Syina beli kat kedai koperasi.. 50 sen jer Mama". hahah... aku senyum je la.. 50 sen pun tak pe nak Mama terima jer... Tq my sweetie... Terharu Mama...








Nie ler adiah dari si Anak utk Mama nyer.. dah elok tergantung kat almari besi Mamanyer..




sepotong kek dari Kak Rozi.. my opismate... tq kak.. love you so muchhh... muahhhahah..




nie pulak adiah utk diri sendiri... perfume yg kecik tue dr taukeh perfume, Kak Ana... suka sangat... pas nie I sentiasa wangi you... Tq kak ... muaahhhh..



So far itu je ler yg aku dapat dr Mr hubby tak tau ler plak ape... agak2x dia belikan tak adiah idaman aku tue??? jeng2x....


Apa pun tak harap sangat ler adiah nie semua (ye ker?? hahaha) serius... yg penting sebenarnya ingatan kawan2x and family kat diri kita.. kalu tak sunyi oooo....


Hari ini aku tahu aku punya ramai kawan2x yang sentiasa mengingati dan menyayangi diri ini and of course ler family yang sentiasa berada dibelakang aku masa susah dan senang. Moga2x hidup aku akan sentiasa dilimpahi kebahagian, dikurniakan kesihatan yang baik, dimewahkan rezeki dan paling penting sentiasa disayangi..... aminnnn...

2 comments:

Mya said...

happy 34th birthday kakak :)

NISREEFA said...

terima kasih dik...